štvrtok 2. januára 2014

Vianoce 2013

Musím sa priznať, že som najprv chcela zverejniť všetky resty z roku 2013 a až potom dávať "novšie" fotky, ale keď som si prezerala Vaše úlovky od Ježiška, nedalo mi to aspoň nežne predstaviť moje a Vikyho prírastky.
Musím sa priznať, že som ten typ, ktorý zháňa darčeky už v septembri...nemám rada predvianočný zhon, takže si to pekne premyslím a pokupujem všetko vopred...Vikyho vojačku som mala doma už v auguste :-D
Aj keď sa náš vzťah ukončil, sme veľmi dobrí priatelia a Vianoce sa rozhodli z viacerých príčin stráviť spolu a takto to u nás vyzeralo:
Takto to vyzeralo, keď som vytiahla z "postele" poklady nazbierané pre mňa samú :-D Iba Leveka je darovaná od môjho zamestnávateľa. Ďakujem PPI-ETC...ľúbim Vás :-*

Keďže Viky má pomerne maličký stromček, rozhodli sme sa darčeky usporiadať pod a k vetvičkám v izbe. Začala som sa hroziť, koľko toho je a že náš Ježiško sa asi zbláznil :-)

Ako som na tú hromadu pozerala, tak mi došlo, že tam nemám posledný úlovok pre Vikynka...a tak som tam dodala prekrásnu Sophiu :-)

Po obedo/večery sme sa vrhli na rozbaľovanie a tu je fotografia ako sa Viky tešil z novej vojačky. Jedná sa o parašutistku, ktorá ma hrozne oslovila na blogu u Zuzky. Viky ju dostal v pôvodnom balení, čo som, ale nestihla zachytiť. Tu už Margaret oslobodzuje z krabičky.

A tu je Margaret po oslobodení :

Ako správna vojačka sa išla hlásiť na základňu :-D

A tu sa Viky trápi so svojou prvou skúsenosťou s LIV bábikami. Musím uznať, že tento výrobca balí ešte horšie ako Mattel a bol to fakt masaker nádhernú školáčku oslobodiť z krabičky.

A tu sú už všetky dievčatá spolu. Skúsim ich nežne predstaviť:
1. Merliah, tak myslím, že tá je známa aj sama o sebe :-D
2. Leeloo - predstavená už síce bola, ale teraz má nového majiteľa
3. Leveka - tiež veľmi známa bábika
4. Paulína - taktiež známa kráska
5. Sofi - nádherná školská LIV - láska na prvý pohľad a hneď som aj vedela, komu ju podarujem
6. Violeta - nová dlhovláska jednoducho nemohla u mňa chýbať, hlavne keď ju Tesco konečne zlacnilo z tých nezmyselných skoro 17€
7. Martina - prekrásna vianočná Teresa konečne moja .....
8. Klára - nádherná opálená svetlovlasá FF Terka...a u mňa doma
9. Regina - konečne odbalená prvá z BB 0003
10. zatiaľ nepomenová - krásna My Scene čakajúca na svoju finálnu podobu v rukách majstra Victrha
11. Amanda - dlho očakávaná vysnívaná blond sestrička Trinity
12. Margaret - neohrozená záchrankyňa parašutistka
13. Ivka - malý nezbedník vhupnúci do košíka v Kauflande :-)
14. Sunny - moja prvá slnečná víla


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....