štvrtok 23. januára 2014

DOTW Ireland 2012 - LeVeKa

Príbeh tejto bábiky je dlhý a myslím, že začal 05.02.2013, keď som nastúpila do mojej poslednej práce. Robím v servise mobilných telefónoch a myslím, že si spolu s firmou vzájomne rozumieme. Naša konateľka Lenka berie firmu ako veľkú rodinu a preto sa tento rok rozhodla, že nebude finančná odmena na Vianoce, ale každý z nás si mal napísať na lístoček nejaké prianie a hodiť ho do dreveného domčeka. Keďže sa mi práca páči, ale mám len ročnú zmluvu, napísala som na lístoček, že by som chcela pre nich pracovať aj naďalej. Nič viac. Keď sme sa neskôr rozprávali s kolegami, zdalo sa mi moje prianie prehnane skromné a dúfala som, že si vedenie nebude myslieť, že si z nich robím srandu.
Neskôr sa ma ma moja najbližšia kolegyňa Katka pýtala na zbierku a či mám nejakú vysnenú Barbie a podobne...ani mi nenapadlo, prečo sa ma na to pýta :-D
V piatok pred Vianocami bolo naplánované odovzdávanie darčekov. Nič som neočakávala, ale keď nás šéfka zavolala dole, tak sme poslušne išli. Keď zástupca konateľa prečítal moje meno, rozklepali sa mi kolená, ale prevzala som si zabalenú škatuľku a poďakovala som sa. Zaradila som sa do tlupy kolegov a počkala, kým rozdajú ostatným darčekmi a mojej šéfke odovzdali firemné auto. Myslím, že o Veroniku sa v tej chvíli pokúšal infarkt.
Ako sme tam tak stáli, ja som darček trošku omakávala...keď som narazila na okraj fólie, bolo mi to jasné a o infarkt sa pokúšal pre zmenu mňa.
Nakoniec som to predýchala až do chvíle, kým sa do kancelárie nedovalila konateľka a nechcela po nás, aby sme darčeky rozbalili. Mala som sa chuť sa prepadnúť...takáto pozornosť nie je pre mňa...skoro som sa rozplakala...
Katka sa mi neskôr priznala, že bola za ňou naša šéfka Veronika a pýtala sa jej, či nevie, čo by ma potešilo a Katuška moja nádherná samozrejme povedala, že Barbie.
Takže ďakujem Lenke, že sa vôbec o mňa červíka zaujímala a že poverila Veroniku, aby to zistila a tá si dala tú námahu a zistila to a ďakujem Katuške, že je správne trafená, veď v našom kancli sa to inak aj tak nedá.
Už v piatok mi napadlo meno pre túto bábiku. LeVeKa - Lenka, Veronika, Katka...lebo tieto tri ženy za ňou rozhodne stoja...
Najväčší paradox na celej situácii bolo, že deň predtým, štvrtok, Viky posielal nahú Írku z kolekcie 35 do Holandska...asi je to osud a vrátila sa ku mne :-)

LeVeKa je z rovnakej kolekcie ako moja Evita. Austrálčanku ešte stále predávajú v All Toys. Mne sa veľmi páči Čína. Táto kolekcia má pri sebe zvieratko danej krajiny :-)

Má krásne prepracované šaty a najviac ma berú jej biele pančuchy


Psík má meno Charlie a myslím, že je to šteniatko írskeho setra.



Kým sme ju s Vikym mali doma, nikdy mi neprišla taká krásna :-)




Má nádherné oranžovo-červené vlásky, ktoré sú prirodzene premelírované

LeVeKou uzavieram predstavenie vianočných prírastkov aj keď ešte ostáva predstaviť jeden vianočný darček týkajúci sa Barbie a potom mi ešte ostáva predstaviť posledný prírastok roku 2013 a môžem sa vrhnúť na prírastky z aktuálneho roku.

Príjemný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....