streda 15. januára 2014

BB 003* 14 - Regina

Regina je prvou mojou plavou BB. Teda prvou odbalenou. Dostala som ju od Vikynka na Vianoce, zvyšných 5 som si nedávno od neho odkúpila :-)

V tejto kolekcii BB sú opäť zavedené náušnice a náramky, podobne ako tomu bolo v kolekcii červených BB, čomu som rada.

Reginu som dostala úplne novú, originál v krabici.

Regina je prvou mojou bábikou s "drsnejším" výrazom tváre, ale je nehorázne pekná

Tašku má ešte stále originál pripevnenú o ruku. Akosi sa mi to tak páči

Regina má úplne rovnaké telo ako Trinity


Príjemné je, že plavková podprsenka je na patentku, má dlhšiu životnosť ako "sucháč"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....