nedeľa 5. januára 2014

Mermaid Barbie 1991 - Ashleigh

Áno, viem, asi ste čakali, že prestavím niektorú z vianočných prírastkov, ale ja som si povedala, že treba si splniť najprv staré hriechy...nedávam si novoročné predstavzatia, skôr si píšem taký malý zoznam vecí, bábik a udalostí, ktoré by som chcela zažiť/dostať/urobiť...jednou z položiek tohto zoznamu bolo...článok o Ashleigh...nedávno som dostala od Blanky otázku, či Trinity má meno podľa Trinity z Matrixu a tak mi napadlo, že budem objasňovať mená mojich dievčat...Ashleigh má meno podľa Vikyho kolegyne zo Škótska...preto tá zvláštna podobna jej mena, ale vyslovuje sa to normálne Ešli..
Túto bábiku som mala ako malá, dostala som ju na Vianoce, keď som mala 6 rokov, teda v roku 1992. Potom som si ju brávala všade so sebou a viem, že mi ju raz zhabala učiteľka v druhej triede a povedala mi, že hračky na vyučovanie nepatria...odvrkla som jej, že aj ona sa chce učiť...ale naspäť som ju dostala až po vyučovaní...už vtedy som bola "papuľa". Všetky moje pôvodné bábiky a aj všetky doplnky však moja mamina podarovala pre pár rokmi našim susedkám...
Takže, keď som sa odhodlala zbierať bábiky Barbie, bolo mi jasné, že svoju prvotinku musím mať znova. Ešte som nepoznala ebay ani amazon ani nič podobné, takže moju som zohnala až z Venezuely, prostredníctvom portálu RetroToys. Prišla už pomerne poškodená a tak zvažujem jej novú kúpu. Mám z nej však ohromnú radosť. Keď som sa na flickri dozvedela, že táto bábika má dve podoby, musela som ich mať obe a tak neskôr pribudla aj Ashley v originál krabičke nikdy nerozbalená až mnou...wau

Oblečenie je už v naozaj zlom stave, takže rozmýšľam o jej novej kúpe

Bábika má meniaci sa strednú časť vláskov, po schladení chytajú krásne modrú a ružovú farbu

Tu som sa snažila o prefarbenie, ale bolo málo zima :-D

Spolu so sestrou


Všetky moje staršie morské panny, ešte mi dve stále chýbajú, ale snáď už tento rok naozaj prídu


A ešte záverečná rozmazaná fotka všetkých dievčat v novom bývaní


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....