utorok 7. januára 2014

Zoznam prianí 2014

Hoci sa z môjho zoznamu prianí z minulého roku veľa dievčat k nám nepriadlo, urobím si zoznam aj tento rok, už len preto, že ma Ľubo podobne ako minulý rok inšpiroval a aj preto, aby bolo čo porovnávať...niektoré položky sa z minulého roku prenesú do tohto, iné som postupne vylúčila a nahradila inými...Môj zoznam praní bude dlhý, aj keď nie sú to všetko bábiky, ktoré by som bezpodmienečne chcela, skôr také, ktoré ma oslovili a aj keď to tak nebude vyzerať, nie sú všetky Teresy, nájde sa aj Lea, Tia a iné :-) Ale prevládať bude moja srdcovka.

Takže v prvom rade by ma potešila ktorákoľvek z tubových FF Teriek, ktorú ešte nemám doma. Ľubko mi minule prezradil, že ich je 19...no poteš PánBú...

Ďalej by ma samozrejme potešila/potešil ktokoľvek z BB 002 :-)

Taktiež by samozrejme potešila slečna v malých čiernych, ktorákoľvek

Tento rok moje srdiečko zatúžilo aj po indickej kráske


Klasikou ostáva Sporty

Táto dievčina ma dostala svojimi očami a oblečením

Tieto dve krásky ma upútali hlavne oblečením


Toto je mimo Teresiek môj FF sníček

Na tejto Terke ma zaujali hlavne vlasy, tie sú podľa mňa dokonalé

Toto dievčatko bolo moja láska na prvý pohľad...

Posledná "veľká" FF Terka, čo mi chýba, snáď sa na nás usmeje šťastie :-)

A čo by to bol za rok, keby neprišla nejaká Cool colorska??? Smutný, že???


Od kedy som Vikymu túto bábiku podarovala, od vtedy ma straší s tým, že kúp ma! Jasné, krásna čokoládka, hneď ako mi zvýšia plat :-D

Toto je ďalšia bábika, na ktorej sa mi hlavne páči oblečenie...
.

No ja viem, že som z roku 2014 pred Kristom, ale až teraz som objavila krásu Lupity





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....