nedeľa 26. januára 2014

Beach Barbie 2014

Na tento článok som sa chystala dlhšie, ale až predaj Barbie ma nakopol, aby som ho sem dala. Mylsím, že pre SVK trh podobne ako minulý rok pripadne práve Barbie, hoci podľa mňa Rauqelle je 100x krajšia. Zatiaľ len takéto o ničom fotky :-)

Moja výhernkyňa

Druhá moja favoritka z tejto série

Ken je pre mňa vždy strašiak série v poslednej dobe, ale toto je celoplastová hrôza. Inokedy by som návrat ku koreňom Mattelu schvaľovala, ale teraz to asi nebol najlepší nápad.


Summer ani Nikki nevyzerajú zle

Barbie so srdiečkovými okuliarmi...fuj, sladké :-)

Fotka skoro celej partie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....