štvrtok 30. januára 2014

Čo zatiaľ priniesol rok 2014

Rok 2014 sa pre mňa zo zberateľského hľadiska rozbehol vo veľkom štýle. Najprv prišla prvá opozdená (mnou, lebo som si zabudla požiadať o prepravu) zásielka, potom prišli štyri skvelé ponuky od "mojej" Ivky, potom náhodná športová kráska a druhá zásielka z USA. Tak sa na to pozrime v malom prehľade:

Strechu tvoria nežnučká BB Lea a očarujúca Fashionistas Raquelle

Prvé poschodie obsadili Pearl Beach Skipper (konečne!) Hollywood Hair Teresa (áno, áno, áno), BB Carnaval a BB Diva

Spodný rad tvoria Dream Glow Teresa, Holiday Season Barbie, FF Teresa a Tennessee


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....