piatok 7. februára 2014

BB 001*09 - Miranda

Niekedy po Novom roku mi písala Ivka, že u nich v Dráčiku majú ešte 3 Divy, či má jednu kúpiť. Jasné! Miranda prišla spolu s Ráchel v piatok 10. 01. 2014. Hoci len pár dní pred jej príchodom urobil článok tejto bábike Ľubino a u neho sa mi páčila, reálne ma až tak neoslovila, až kým som ju nevybalila, vtedy sa ukázalo jej kúzlo. Dlho som jej vyberala aj meno, až raz ma oslovilo Miranda. Ja viem, že sa na ňu vôbec nepodobá, ale však to hádam milovníkom Sex v meste nebude až tak vadiť :-)


Po vybalení z krabice. Miranda má jedny z mojich najobľúbenejších topánok, ktoré sa vyskytujú pri BB

Miranda je mojou prvou zberateľskou bábikou s tvárou Diva a naozaj ma chytila za srdiečko, keďže mám rada zavreté ústa na Barbie :-)



S ostatnými dievčatami



Miranda je mojou štvrtou BB 001 a tak vyrovnala stav série proti BB 002 na 4:4





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....