nedeľa 2. februára 2014

FF Teresa wave A - Andrea

Tretím rozbalencom z prvého balíčka z USA bola tubová Tereska. Dostala prednosť pred mäkučkou hlavne pretože mäkučkú už poznám. Andrea ma nikdy veľmi nezaujala, kým som nevzhliadla článok u Ľuba o tejto bábike. Plne súhlasím s Ľubom, treba jej dať dole ten príšerný klobúk a teda ani mňa oblečenie nenadchlo. Takú divnú zmes som na bábike už dávno nevidela, ale tvár a vlnité vlásky ma úplne dostali. Takže Andrea. Andrea dostala meno podľa mojej bývalej spolužiačky zo základky. Neviem prečo, ale mi ju pripomína.

Vo vlne A je ešte jedna Tereska, ktorú opäť vlastní Ľubino, ale verím, že čoskoro budem jej vlastníkom aj ja.

Andrea sa mi hrozne páči výrazom tváričky, ale ten zvyšok nie je nič moc.

Ani neviem prečo som začala fotiť odbalovanie bábiky. Začala som odrhnutím papiera na spodku.

Spodok bolo len treba opáskovať a bolo to :-)

Tradá, tuba je oddelená, najľahšia časť je za nami, už to bude iba horšie.

Pomerne jednoducho som vytiahla stojan

Bola som zvedavá na topánky, ktoré vďaka nohaviciam v tube neboli vidieť, ale na tejto bábike asi naozaj čo sa týka oblečenia nedokážem prísť na chuť ničomu...

Kabela (na kabelku nemá jednoducho veľkosť) je v celku fajn, aj keď ja osobne by som preferovala inú farebnú kombináciu.

Napriek opatrnosti, sa mi podarilo držiak stojanu zlomiť. Priznám sa, že ani neviem, kedy a ako...nuž čo už...ešteže poznám vynikajúceho plastikového modelára

Skoro oslobodená Andrea, už len dať dole klobúk a oslobodiť vlásky

Klobúk bol k hlave na niekoľkých miestach prišitý!!! Ale poradila som si :-)

Keďže okolo pásu bola prichytená kovom, dali jej pásku na ochranu bruška :-)

Boa bolo k topíku prišité jednou nitkou, ale nie na dlho :-D

Ach, trošku nám slniečko presvetlilo tváričku :/

Bez klobúku je to o poznanie lepšie

Hoci vlásky vpredu vyzerajú pomerne svetlo, vzadu sú tmavo hnedé až čierne.

Ľubovi a aj mne Rio pripomínala práve túto bábiku, tak som sa ich rozhodla odfotiť spolu.

A ešte dve fotky v "plnej poľnej"...tie okuliare na klobúku a to boa k tomu...ja si nedokážem pomôcť, ale takto by som sa neobliekla ani po prebdenej noci.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....