piatok 28. februára 2014

My first fashion - Dreamy Angel

Tieto šaty som podvedome hľadala už dlhšie. Keď som bola malá, malo ich jedno dievčatko z našej ulice. Keď som ich zbadala na ebay za pár dolárov, nemohla som odolať. Keďže Sadie mi pripadá ako anjelik, vybrala som si ako modelku práve ju.

Obal zo zadu

Už pohľad v krabičke mi vravel, že korunka je veľká, keď som ju vybalila dospela som k istote, že je obrovská. Napriek tomu mi to nedalo a dala som je Sadie na hlavičku. Je to profesionálka, nepovedala ani slovo.



Na celom oblečení ma opäť najviac zaujali topánočky. Zlaté balerínky ma proste dostali.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....