štvrtok 20. februára 2014

2001 Surf City Teresa - Esmeralda

Túto bábiku som si kúpila čisto náhodne, na základe tejto fotky.

Potom mi to ale nedalo a poslala som fotku Ľubovi, či nevie, o koho ide, ale nevedel. Neskôr som hľadala nejakú Terku, ktorú som nenašla, našla som však identitu dvoch svojich. Tejto a ešte jednej. Vždy som si myslela, že ak budem kupovať niekoho zo Surf City série bude do Kira. No nevidalo.


Esmeralda dostala samozrejme meno podľa očí. Prišla ku mne nahá v druhom balíčku z USA spolu s Vikyho LIVkou a mojimi Hollywood Hair a Pearl Beach. Ja ju však volám Esme, možno pretože Esme je tiež Teresa, možno pretože mám Esme po Alici z Twilightu najradšej. Ani neviem. Esme má oškretú hornú peru a vykývané ramená, inak je nepoškodená a ja jej teraz zháňam plavky.


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....