nedeľa 16. februára 2014

The University of Tennessee - Sadie

Túto bábiku som už avizovala dlho spolu s inou svetlovlasou Teresou. Jej príbeh bude možno trošku dlhý, ale snáď vás neunudím...

Príbeh tejto bábiky sa začal už dávno. Keď ich Ľubo predstavil na jar ako žhavú novinku. Priznám sa, že ma viac zaujala AA verzia v podobne Goddess. Je nádherná, ale aj Teresa sa mi páčila. Páčila sa mi hrozne jej linka okolo tých modrých očí, hoci sa aj mne zdala z celej šestice dievčat najmenej podarená, ale aj tak som nad ňou uvažovala. Predsa len bola to blond Terka, moja srdcovka. Potom som na dlhý čas na bábiku pozabudla.

Niekedy v zime mi prišiel email, že môj obľúbený predajca dal nejaké nové položky na ebay. Rozklikla som si link. Táto predajkyňa vždy predáva bábiku a oblečenie samostatne a všetko je vždy aukcia. Mala tam Tennessee, hoci som to nevedela. Ako nahú som ju nespoznala, len som si vravela, to je krásna Teresa, ako to že ju nepoznám. Nedalo mi to a zistila som, čo je zač...ihneď som prihodila. Časom predajkyňa prihodila aj jej originál oblečenie. Aukciu som však nevyhrala...ale bábika mi od vtedy nedala spávať. Tak som si ju kúpila nakoniec originál v krabici.

Meno Sadie dostala po postave z knihy 22. 11. 1963/Dallas (CZ verzia je pod týmto názvom) od môjho obľúbeného autora Stephena Kinga (Zelená míľa, Carrie, Osvietenie, Svedectvo). Kniha pojednáva o chlapíkovi, ktorý sa vráti do minulosti a zabráni atentátu na JFK. Keď sa však opäť vráti do roku 2011, je všetko zmenené, lebo minulosť sa zmenila a teda sa zmenilo všetko po nej. Na svojej ceste za JFK však tento učiteľ stretne knihovníčku a zaľúbia sa do seba. Jej meno je Sadie. Kniha je hrubá a miestami sa v nej človek trochu stráca, ale je dobrá a má hlbokú myšlienku, ale teraz už moja Sadie.


Čo ma príjemne prekvapilo, bolo, že certifikát mal vlastný sáčok. Zatiaľ som sa s tým ešte nestretla.


Nehorázne sa mi páčia jej oči...


Na týchto bábikách ma okamžite zaujali tenisky, prídu mi perfektné, hlavne keď ja som mala za tenisky pre Barbie dlho tie, ktoré má obuté Baywatch Teresa :-)

Kým bola Sadie v krabici, myslela som si, že má telo Shanni podobne ako moje DTOW bábiky, ale nie je to pravda



Na tejto fotke sa mi Sadie nehorázne páči.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....