sobota 8. februára 2014

BB 003*02 Kiara

Päticu zostávajúcich plavkových BB som si prinesila k sebe v sobotu spolu s Mirandou a Ráchel. Dlho však boli vystavené na poličke v krabiciach. Prvou odbalenou je Lara a to hneď z dvoch dôvodov. Prvým je, že tu už mala sestričky Lary a chcela som si ich porovnať, druhým dôvodom, že patrila do mojej TOP 3 z týchto dievčat, vždy som chcela modrú, zelenú a fialovú. Teraz by som to poradie asi už premiešala :-)

Hoci na mojich fotkách to vôbec nevidieť, Kiara má nádhernú tmavočervenohnedú farbu vlasov...


Lare podobne ako aj Regine som nedala dole tašku. Fotky sú také nemastné neslané, lebo s bleskom ich príšerne presvetľovalo, bez blesku sú zase bez farieb.





Moje Lary spolu



S Larou majú rovnaké topánky, ktoré veľmi nemám rada, lebo sa pomerne ťažko vyzúvaju :-(

S džínovou Larou majú spoločné postavy

Spolu s Reginou


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....