štvrtok 13. februára 2014

BB 003 Look 01

Ako iste viete, Vikymu sa podarilo kúpiť úplne celú kolekciu BB 003, teda aj s oboma doplnkovými setíkmi. Pôvodne to mali byť všetko darčeky pre mňa na nasledujúce sviatky, náš rozchod to mierne zmenil a tak to už mám všetko doma. Napriek všetkému, jedno obrovské díky Vikymu určite patrí, lebo ja by som si to ani za tú super cenu nikdy nemohla dovoliť naraz kúpiť. Pre tento setík som najprv zvolila bábiku, ktorá bola na krabičke Mínu, tá mala však svoju originál kabelku a s dvomi by mi prišla "prelácaná", tak som najskôr zobrala do parády Waris.

Krabička zozadu

Musím sa priznať, že mňa to mierne prekvapilo, že v krabičke bol certifikát

Doplnkový setík tvorí: klobúk, tunika, dva zlaté náramky, opaľovací krém, plážová taška, okuliare, 2 časopisy a topánky





No čo sa človek nedočíta občas o sebe samom...hm...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....