sobota 1. februára 2014

Sparkle and Pretty šatočky

Týmto článkom dúfam poteším Hanneton, ktorej sa tieto šaty tiež veľmi páčia. Už keď som zahliadla a opäť dostala k sebe tento kompletík, mala som zálusk na krásne ružové šaty. Potom ich jeden predávajúci zlacnil o polovicu a bolo rozhodnuté, že to je moja šanca. Takže to bol môj druhý výber z prvej zásielky z USA.

Ako modelka by sa mi najviac hodila Fountain Mermaid Barbie, ale ešte stále ju nevlastním, tak som sa rozhodla vytiahnuť z poličky Lauru.


K šatočkám opäť patria krásne priesvitné lodičky

Veľmi sa mi páči táto sieťovina s kvietkami. Sieťovina to robí sexi a kvietky nežným...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Letné obchodové

Ahojte priatelia 💖 Včera som zistila, že nemám ešte spracované fotky ani z Vianoc 2022 a nie to z Vianoc 2023, ale tak mám kopu fotiek z ob...