utorok 25. februára 2014

Fashionistas Sporty - Angelika

V utorok 21. 01. 2014 som mala opäť Vianoce. Prišli mi totiž všetky zásielky naraz. Zásielka z Popradu, druhá zásielka tento rok od Ivušky a druhá zásielka z USA. Ako prvú z týchto bábik vám predstavím Fashionistas Sporty, pretože nedokážem uveriť, že je u mňa.
Keď mi Ivka písala, že ju kúpila, nedokázala som uveriť. Ani som sa nespýtala, či ju bude predávať. Bolo mi jasné, že takýto kúsok sa nedáva ďalej a hoci spočiatku nad tým asi neuvažovala, nakoniec mi napísala mail, či by som ju chcela. Jasné, na cene sme sa rýchlo dohodli.
Do tejto bábiky som sa zaľúbila už dávno a to hneď dvakrát, u Hanneton na blogu a na výstave v Auparku.

Angelika pochádza z jednej z podľa mňa najkrajších sérií Fashionistas


Dá sa ju nemilovať?


Bábika po vyzlečení telom pripomínala moju Carmen, ale ešte pred vyzlečením som prišla na to, že je o mnoho ohybnejšia.

Rýchlo som však pochopila, že Angelika má ešte ohybnejšie telo než Carmen




Rada ukazujem, čo dokážem



Má také prekrásne vlasy









Táto bábika je jedna z mála, ktorým hovorím láska na prvý pohľad


Práve prebiehajúca olympiáda (v čase písania článku, kto vie, kedy ho reálne uverejním) ma inšpirovala k fotkám a lá krasokorčuľovanie

Pirueta

Chodenie na zúbkoch...pocta Jevgeninovi

Všetkým ďakujem za podporu. Milujem Vás!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....