utorok 9. decembra 2014

Happy Holidays Barbie 1996 - Blanka

Pokračujeme v narodeninových darčekoch. Darčeky od Blanky a Terky dorazili v jeden deň. Kým Terka mi prezradila, že tentokrát to nebude priamo bábika, tak Blanka mi naopak prezradila, že to bábika bude, ale nie aká. Keď som na pošte dostala ro rúk balíček a začala som ho ohmatávať, nedokázala som prísť na to, ktorá bábika by mohla mať takto rezanú krabicu. Tak som ho cestou peši (bola uložená na pošte, kde som bývala predtým) rozbalila priamo na ulici a skoro som odpadla. Bábiku som až do soboty dokázala držať v krabici a čakala som na vhodné svetlo, lenže to neprichádzalo a ja som jej už nevedela s prichádzajúcimi Vianocami odolať a tak som ju vybalila a nafotila asi najhoršie fotky mojej kariéry. Hneď ako bude lepšie svetlo, tak Blanku prefotím. Dúfam, že si ju napriek tomu so mnou užijete. Je skutočne nádherná.

Priznám sa, že AA verzia tejto bábiky sa mi tiež veľmi páči


Obrázok stiahnutý z internetu, aby ste mali predstavu, ako Blanka v skutočnosti vyzerá

Vybalila som ju v sobotu večer a tak aj vyzerajú fotky z vybaľovania

Zadná strana krabice


Hurá, som von z krabice. Priznám sa, že zprvoti som mala tendenciu otvoriť krabicu zhora či zdola, kým som si všimla, že sa otvára z boku. Určite si ju ponechám, pretože sa mi veľmi veľmi páči.

Priznám sa, že háčikové balenie, ktoré majú staršie bábiky, mi vyhovuje o mnoho viac, než moderné. Pri tomto sa neobávam, že bábiku poškodím

Pripevnenie doplnkov

V nedeľu na chvíľu vyšlo slniečko, ale žiaľ na kvalitné fotky Blanky to bolo stále málo

Kabátik je tmavo červeno-bordovo-fialový, na mojich fotkách pôsobí tmavo, v skutočnosti má krásnu farbu.

Očká sú fialkavé a na fotkách žiaľ pôsobia príliš tmavo, v skutočnosti sú svetlejšie 

Sukňa je podšitá (zabudla som odfotiť). Materiál je šuštivý, ale príjemne tvrdý a tak sa dá sukňa krásne tvarovať do nadýchaného tvaru

Vlásky sú na dotyk jemné, ale dosť husté a mierne vlnité

Lodičky aj kefa majú bordo-fialovú farbu (trochu tmavšiu ako kabátik)


Náušničky sú zlaté kamienky rovnako ako prsteň

Ozdoba na čiapke


Stojan má tiež zlatú farbu a má aj nálepku (taký ešte nemám, juchú!)

Škoda tých svetelných podmienok, bábika je skutočne prekrásna a mám z nej obrovskú radosť.

Aj keď má naša Blanka od fialovookej blond ďaleko, tak mi ju bábika svojim nadšením pre zimu a Vianoce neskutočne pripomína.

Jej tvárička je okúzľújúca. Má nádherné fialkové očká a líčka zafarbené od zimy.




Výbavička


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....