pondelok 2. februára 2015

Barbie Look on the red carpet green dress - Silvia

Táto bábika sa mi v obchode vždy páčila viac ako jej sestrička v modrom overale, veľmi sa mi páčili hlavne jej šaty a vysoko vyčesané vlasy. Nepáčila sa mi však na toľko, aby som si ju niekedy kúpila. O to viac som vďačná našej super Mary, vďaka ktorej ju mám. Dostala som ju od nej ako veľmi nečakaný darček. Počas môjho pobytu v Bystrici mi Ľubko prezradil, že ma v balíčku od Mary čaká práve táto bábika. Nevedela som sa dočkať návratu do Bratislavy, keďže som už vedela, že mám jej sestričku Donatellu.

Mary mi poslala o mnoho viac darčekov, ale tie si predstavím neskôr, aby sme im všetkým dali vyniknúť 😇 Mary ešte raz ti za všetky darčeky zo srdiečka ĎAKUJEM. Sú úžasné a veľmi si ma prekvapila





Spolu s Donatellou

Silvi som preobliekla a vydali sme sa von. Ani neviem ako nohy nás doviedli pod most pred Auparkom. Tam sme urobili pár záberov. 



Keď už sme boli pod mostom, tak sme sa vybrali cez most do Auparku

Nákupné centrum Aupark je od mojej bytovky na cca 30 minút cesty pešo, takže sa tam z času na čas zastavím v rámci prechádzky, i keď sa priznám, že radšej sa od baráku vyberiem na opačnú stranu - smerom na Draždiak do prírody

V Dráčiku v Auparku sme našli tieto dva viackrát avizované skvosty

Spod mostu SNP sme si spravili fotku Dómu Sv. Martina (vtedy som ani netušila, aký je toto dôležitý záber pre budúcnosť)

Potom sme prešli námestím až k Slovenskému Národnému Divadlu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....