piatok 13. februára 2015

Basics twins II.

Ako som už spomínala v článku s Basics dvojičkami K/L, v mojom poslednom balíčku z USA v minulom roku prišla ešte jedna dvojička. Túto krásnu Laru som získala za pár dolárov od predávajúcej, od ktorej mám svoju vytúženú Celesté. Prvotne som ju chcela predať, ale potom som sa rozhodla podarovať ju mojej BB (blog Barbie) "maminke" Márii a jej dcérke Lucke. Takže toto bol môj vianočný darček pre nich. Bábiku pomenovali po mne, čo si nesmierne vážim. Takže Veronika a Paulínka.
Dámy som navliekla do rovnakých šiat (o tom prečo mám šaty dvojmo zase niekedy nabudúce), ktoré sú pôvodne od Look Red Carpet Aphrodithé

Veronika mala už trošku pozmenený účes, ja som s ním pre istotu nič nerobila...možno by bolo dobré ho preliať horúcou vodou a trošku upraviť








Veroniku som takto obliekla na cestu, aby nešla nahá. Džíny by mali byť originál jej, tričko je od Top Model Hair Wear Summer


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....