piatok 6. februára 2015

Oblečenie pre Draculauru

Toto bol môj úplne prvý darček, ktorý som tieto Vianoce kúpila/dostala. Kúpila som ho začiatkom septembra v Dráčiku na Obchodnej, kde som kúpila aj moju Janku, ale tú som kúpila už v auguste.
Vedela som, že pre Hanneton niečo určite chcem. Vždy bude pre mňa tá, čo mi na začiatku môjho blogerského života veľmi pomohla a za čo jej veľmi ĎAKUJEM!

V obchode som trochu váhala (však ako inak Smějící se), ale nakoniec som sa rozhodla pre ružový outfit pre Draculauru. Keďže darček som kúpila už v septembri, už som do Vianoc nestihla zaobstarať to, čo by Hanneton urobilo najväčšiu radosť, lebo som sa dozvedela len pár dní pred Vianocami, ale verím, že sa čoskoro polepším Nevinný

Krásne šaty ste už mohli dávnejšie vidieť u Hanneton. Ja sa ospravedlňujem, že ho uverejňujem až teraz, žiaľ rok 2015 je pre mňa veľmi hektický a "nestíhací" 

Predná strana krabičky

Zadná strana krabičky

Priznám sa, že na celom oblečení sa mi najviac zapáčil ten klobúčik. Zdá sa mi neskutočne roztomilý.

Topánky. Pôvodne som plánovala Hanneton kúpiť nejaké topánky, lebo niekde som raz čítala, že jej MH ich majú málo, ale myslím, že s pribúdajúcim počtom týchto krásavíc u nej sa zvyšuje aj počet topánok a druhým problémom bolo, že som sa trošku bála, či od "ázijských" výrobcov budú topánočky sedieť, nakoľko doma by som ich nemala na čom odskúšať, keďže žiadnu MH zatiaľ nevlastním.

Šaty


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....