sobota 7. februára 2015

Darčeky od Mary

Ako som spomínala pri Silvii, Mary mi toho poslala okrem prekrásnej bábiky o mnoho mnoho viac. Keď mi balíček prišiel, nezabalená bola len pohľadnica a hneď sa stala mojim hitom. Je krásna, v nórskom štýle. Nóri sú veľmi zaujímaví, milí, ústretoví ale uzavretí ľudia a Nórsko je božské. Úprimne, v dedine, kde pracoval môj tatino s priateľkou, by som žiť asi nedokázala, ale tá príroda je na zabudnutie všetkého zlého ako stvorená.

Ale späť k téme, takto vyzerali darčeky od Mary, keď prišli:



A takto to vyzeralo po rozbalení

Téda, takto nie, ale takto. Zabudla som na svoj milovaný náramok Shamballa, pretože som ho samozrejme mala na zápästí ľavej ruky, kde je od kedy som ho dostala, raz som si ho dala dole v práci, keď som mala pocit, že korálky moc búchajú o stôl a bála som sa že sa poškodia (už som sa naučila pracovať tak, aby som ich nezničila), druhýkrát som ho dala dole na toto fotenie. Ani táto fotka však nie je dokonalá, chýba mi tu krásne srdiečko, ktoré mi robí ozdobu na poličke, ale keďže som pozabúdala kde čo nafotiť, tak to bude v jednom článku 

Priznám sa, že som tieto náramky do teraz vôbec nepoznala, ale veľmi sa mi páčia. Ďalšie darované na Vianoce od Mary ste mohli vidieť tu.

Späť ku krásnej pohľadnici. Obe pohľadnice od Mary sú u mňa veľmi vzácne. Pred Mary som mala len jednu ručne vyrábanú pohľadnicu. O tom možno niekedy inokedy.

Venovanie

Ako svoju modelku som si zobrala na pomoc Emmu, ktorej rúčky boli na to ako stvorené. Tu nám predstaví prekrásny svietnik, ktorý ste spolu s ostatnými mohli vidieť u Mary tu. Týmto posielam veľké ĎAKUJEM aj firme Matter 😉 Asi tušíme, po kom tá Mary je taká šikovná

Dostali sme aj prekrásny mini stromček, ktorý má v skutočnosti krásnu až krikľavo zelenú farbu, ale náš debil sa opäť rozhodol, že nám urobí fotky, aké sám chce. Stromčeky ste mohli u Mary poobdivovať tu

Úplne úžasným darčekom bol šanónik s časopisíkmi. Emma tam mohla poobdivovať našu vytúženú blond Basics Lou 😗 Ako pre nás. ĎAKUJEME

Časopisíky sú perfektné. Ako vyzerajú vnútri ste mohli vidieť u Zmrzlinky




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....