štvrtok 12. februára 2015

Barbie a 12 tancujúcich princezien - Hadley & Isla

Opäť sa dostávam k predstavovaniu ďalšieho môjho vianočného darčeka. Tento setík som kúpila už v septembri za neuveriteľných 12€. Dokonca pani bola z ulice oproti a bábiky mi priniesla až pred vchod. Veronika, ĎAKUJEM.
Odbalila som ich až minulú sobotu, kedy som aj spravila tieto fotky. Rozhodla som sa obe dvojičky dať do spoločného článku. Tieto dievčence ste mohli vidieť aj u Hanneton. Hadley tu a Islu tu

Dvojičky sú moje prvé bábiky, čo sa týka 12 tancujúcich princezien, ktoré mám úplne nové. Ich sestričky už mal niekto predo mnou

Zadná strana krabičky

V krabičke bol dokonca návod, čo som doteraz videla iba u bábiky z obdobia môjho detstva.

Príjemne ma prekvapilo drôtikové balenie...

Isla má fialové šaty a namaľované tyrkysové balerínky

Hadley má tyrkysové šaty a namaľované fialové balerínky




Bábiky sú veľmi ľahučké, majú pevne ohnuté nôžky, uchytené k telíčku gumičkou, takže vedia urobiť roznožku.

Žiaľ Hadley má od začiatku zafarbenú rúčku



Účesy

Stojany

Stojany majú v sebe koliečka. Keď nimi idete po podlahe (alebo nimi odspodu točíte ako ja), bábiky v stojanoch tancujú :-)

Moje tancujúce princezné


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....