štvrtok 5. februára 2015

Darček pre Terezku :-)

Priznám sa, že s darčekom pre Terezku som nemala veľký problém. Sme spolu v kontakte a ona sa z času na čas zmieni o tom, čo by rada v svojej zbierke uvítala. Takže som mohla vyberať 😊 Pôvodne som chcela inú blonďatú Teresu, ale nakoniec vyšla táto. Vzhľadom na to, že majú rovnaké telá, to hádam nebude vadiť 😊 a verím, že časom sa k nej dostane aj tá druhá, hm?
Toto fotenie ma mimoriadne bavilo, nakoľko milujem, keď sa mi doma na chvíľu vyskytnú dve rovnaké bábiky. Už som si zvykla, že aj keď sú rovnaké, nie sú rovnaké 😎

Takto prišla bábika ku mne. So zamuchlanými vlasmi, v oblečení pre telíčko TNT. Takto som ju jednoducho nemohla poslať ďalej.

Takže bábiku som po príchode domov rozčesala, následne celú umyla, zmyla jej vlasy a nechala vysušiť. Potom znova rozčesala a potom sme mohli ísť fotiť 

Samozrejme som fotila spolu s mojou Aichou. Terka túto bábiku predstavila práve dnes pod menom Veronica, čo ma nesmierne teší, nakoľko to beriem ako dodatočný meninový darček Rozpačitý ĎAKUJEM Terka


Bábiky som samozrejme navliekla do týchto super šiat, ktoré mám 3x a Terezka sa v komenátri pri Blair na ne pochvaľne vyjadrovala takže som jej krásavicu poslala v nich













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....