pondelok 2. februára 2015

Prvý krát s Disney

Priznám sa, že keď ma Zuzka oslovila, aby som jej pomohla zohnať bábiky, neváhala som. O to viac, že nešlo o bábiky pre mňa zvyčajné. Zuzka ma totiž poprosila o Maleficent. Že som zistila, že ich je asi tak 5 druhov, je jedna vec. Druhá, že som bola nehorázne zvedavá. Bábika ma uchvátila na prvý pohľad. Žiaľ fotky nie sú veľmi dobré, nakoľko bábika prišla ku mne v období dažďov a fotila som ju samozrejme cez krabičku. Fotky u šťastnej majiteľky nájdete tu

Bábika je veľmi krásne spracovaná a myslím, že na filmovú predlohu sa neskutočné podobá.

Maleficent bola prekrásna mladá žena s čistým srdcom až kým nezažila nemilostrdnú zradu. Srdce jej skamenelo a vyslovila kliatbu na nového kráľovského potomka. Auroru. Len aby si uvedomila, že Aurora môže byť kľúčom k mieru v kráľovstve...a k jej vlastnému šťastiu



Rozlúčková fotka a po nej už bábika išla k svojej majiteľke


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....