sobota 28. februára 2015

High School Musical Gabriella - Gabika

Tak konečne sa dostávam k predposlednému vianočnému darčeku a poslednému od niekoho. Túto úžasnú smejku mi darovali moja blogová maminka Mária a jej dcérka Lucka. Bábiku považujem za úžasnú, má perfektný úsmev. Mnohým pripomína tvár Carnaval, ale bábika má na tvári rok 2007, takže možno má vlastnú tvár, neviem. Dlho som nevedela nájsť jej obrázok, našla mi ho napokon samotná Lucka, ale tiež nie je najlepší, ale hádam poteší. Dámy ešte raz vám srdečne za smejku ĎAKUJEM. Bolo to úžasné prekvapenie, áno, na stredajšie asi nemá nič, ale aj tak je nádherná a už nechcem počuť na ňu nič zlé, jasné, mami? 😀

Moja Gabika






Z oblečenia ma najviac dostali úžasné modré sieťované podkolienky





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....