pondelok 16. februára 2015

DOTW Festival of world Diwali - Rinku

Priznám sa, že keď som ti túto bábiku dávala minulý rok do wishlistu, vôbec som nevedela koľko táto bábika normálne stojí. O to viac neviem uveriť, že je doma. Priznám sa, že som na ňu narazila náhodou, u pani, ktorá predávala moju vysnívanú Basics Lou. Ako býva zvykom prezrela som si všetky ponuky predajcu a tam som narazila na túto krásavičku za skvelú cenu. Bábika bola iba vystavovaná.
Na tejto sérii sa mi veľmi páči, že majú telíčko Belly Button, nie Shani ako klasické DOTW. Predsa len Belly Button mi sedí viac než ten prerezaný trup, aj keď pod šatami to nie je vidieť :-D

Rinku dostala meno po prezývke môjho indického kamaráta, ktorého takto volá jeho mamina a v preklade z hindu to znamená lotosový kvet. Prvé fotky vznikli v rovnakom čase ako prvé fotky Soničky, 04. 01.




Takýto vietor fúkal

V podvečer na Troch kráľov (06. 01) mi napadlo, že keď Diwali je festival svetiel, že by som Rinku odfotila so sviečkami. Atmosféra tohto fotenia bola veľmi intímna. Na fotkách je o mnoho viac svetla než reálne bolo. Len žiaľ ako mnohí viete, pri tomto fotení som bábiku nechtiac poškodila.






Ako mnohí viete, pri fotení týchto fotiek sa mi bábika poškodila od plameňa sviečky. Ach ja nešťastný zemepán. To bola moja daň za to, že chcem byť vždy niečo extra.


Tieto fotky vznikli po tom, ako prišli Rinku nové šaty. Našťastie padli perfektne a zamaskovali zranenie. Fotky podobne ako fotky Soničky vznikli pri fotení všetkých prírastkov za rok 2014, 07. 02.

Rinku má nádhernú maľbu. Na fotkách jej ružové tiene skoro nevidieť. Šaty síce vyzerajú čisto modré, ale v skutočnosti majú v sebe nejaké percento zelenej.

Vlásky sú krásne, husté, jemné, dlhé len sú hnedé :-(

Poškodenie na trupe po sviečkových fotkách

Staré poškodené šaty. Ak by ste si ich niekto vedeli opraviť, prípadne mali aj takto záujem, dajte mi vedieť, určite sa dohodneme 

Nepoužitá sada náramkov

Rinku v nových šatách. Našťastie šaty zamaskovali zranenie a tak nemuselo dôjsť k výmene tela. Jediné, čo mi na tejto bábike trošku vadí, že má predstavovať Indku, ale je bledá a má hnedé vlasy, ktoré sú premelírované s ešte svetlejšími odtieňmi, ale bábika ako taká je úžasná. Pre mňa najkrajšia moja Goddess.





Náramky na nohách


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....