štvrtok 2. apríla 2015

2010 Barbie Basics Collection Red 01(dress) - Miriam

Priznám sa, že som ani neočakávala, že by ma táto bábika chytila až tak za srdce, ako ma chytila. Povedala by som, že prekvapivo z celej trojice asi najviac. Priznám sa, že ani neviem, či u niekoho býva/bývala. Zrejme áno, ale ja som z nej úplne paf. Nedokážem dnes pochopiť, prečo som si myslela, že sa podobá na Stellku. Nepodobá. Vôbec. Jedine tak telom.
Miriam má krásny účes, nádherné šaty a perfektné čisto modré oči.



Hneď ma zaujal jej účes


Účes zboku


V porovnaní so Stellkou



Šaty zozadu. Podobne ako BB001 majú zapínanie na patentky

Topánky sú pomerne obľúbené u Basics či Look - sandálky s otvorenou špičkou

Účes zhora


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....