pondelok 6. apríla 2015

FF Teresa wave U - Alisa II.

Tak a prichádza na radu predstavenie poslednej kočenky, ktorá prišla vo februárovom balíčku z USA. Niekedy počas vianočných sviatkov sa mi podarilo konečne nájsť moju vytúženú Alisu. Áno, ja viem, že ju už mám, ale ako som už vtedy písala, jej hľadania som sa nevzdala. Moju pôvodnú Alisu si môžete pozrieť tu. Ako som raz Terke prisľúbila, keď som ju skoro vyhrala, že jej pošlem tú prekĺbovanú, tak som jej ju aj poslala, takže tá už teraz býva u nej. Tu si môžete pozrieť ešte posledné spoločné zábery. Samozrejme nikoho neprekvapím, že je to opäť moja spoločná Barbie s Ľubom, u ktorého som ju dlho dlho dlho obdivovala tu

Ja som ju už kedysi dávnejšie skoro mala. Predával ju tento človek spolu s ďalšou FF Terkou, ktorú som už v tej dobe mala. V aukcii bola ich vyvolávacia cena 50 dolárov. Viackrát pán dal aukciu znova, lebo sa nikto neprihlásil. Tak som mu napísala, či by mi nebol ochotný predať túto bábiku a akú cenu si predstavuje. Vôbec mi neodpísal, ale zdvihol vyvolávaciu cenu v aukcii na 100 dolárov. Veľmi ma to vtedy nahnevalo, ale dnes som tomu aj rada. Alisa si ku mne aj tak našla cestu.

Toto je jej inzertná fotografia

Prvé fotky vznikli v práci. Bábika ma príjemne prekvapila svojim pôvodným účesom a ešte prigumičkovanou kabelkou.


Asi si klepete na čelo, prečo som si nenechala tú kĺbovú, ale mne sa páči viac takto. Okrem toho aj zvyšné FF tubové Terky mám na klasickom Belly Button telíčku



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....