nedeľa 5. apríla 2015

Barbie Basics Collection Red 03(dress) - Julia

Tak a našiel čas predstaviť si poslednú kočenku z tejto trojice. Meno Julia (Džúlia) som jej vybrala po dlhom čase, možno mi veľmi máličko pripomína Juliu Roberts v tých vzácnych momentoch, kedy sa nevyškiera (lebo jej úsmev sa predsa len už nedá nazvať v mnohých prípadoch úsmevom). Možno je to aj tým, že herečka aj bábika majú pomerne vysoké čelo. Kto vie. Opät je to jedna z bábik, ktoré mám spoločné s Ľubinom, no proste, ten chlapec má vkus. Jeho Angie ste si môžete pripomenút tu

Julia je mojou štvrtou Steffie v zbierke, všetky štyri sú z radu kolekcií Basics. Inú Steffie zatiaľ nemám.




Po vybalení

Príde mi vyslovene jemná a nežná

Šaty aj topánky sú rovnaké ako pri Sayuri, teda až na to, že sú červené

Spolu so Steffie. Mne prídu celkom podobné, možno niekomu nie.


Účes zozadu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....