streda 22. apríla 2015

Lara v sačku

Nejakým nákupom sa ku mne dostalo sačko od I can reporter Barbie. Je celkom milé a tak som sa rozhodla urobiť pár fotiek s Larou, ktorú som už dlhšie nemala v rukách. Snažím sa modelky striedať, ale akosi mi to v poslednej dobe nejde a tak tu máte dookola Look dievčence

Fotka I can be reporter Barbie, ktorej sačko originál patrí

K saku som zvolila čiernu kratučkú sukničku, ktorú mám od Blanky a pricestovala mi v nej Mamba, ako uvidíte čoskoro. Topánočky sú originál Laruškine, nakoľko sa nehorázne ťažko dávajú dole a hore, tak som jej ich nechala.

Toto bola moja prvá Lara a zároveň aj jedna z mojich prvých dvoch Basics (prišli kočky spolu). Stále ju pokladám za jednu za najlepších.


Posledné záblesky slniečka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....