pondelok 13. apríla 2015

Top Model Nikki - Ashanti

Niektorí viete, niektorí nie, ale tento klenot mám od Blanky. Si hovoríte, že ani neviete, že ju predávala. Úprimne, nemôžete, my dve sme si písali ako mnohokrát pred tým, keď sa zmienila, že túto bábiku kúpila kvôli jej šatám a výbave a samotnú ju chcel predať. Zatušila som svoju príležitosť a ihneď som sa prihlásila. Priznám sa, že na novú tváričku som sa veľmi tešila a naozaj ma uchvátila na prvý pohľad. Celá táto séria je úžasná a krásnu Summer si môžete pozrieť u Ľuba. Priznám sa, že už aj ľutujem, že som dávnejšie od Ivky nekúpila Barbie z tejto série, ale snáď sa na mňa ešte niekedy usmeje šťastie.

Myslím, že celá séria je neskutočne vydarená a keby sa dievčence chceli stretnúť u mňa doma, nepovedala by som nie.

Priznám sa, že jej oblečenie mi chýba, ale pri jej cene som veľmi vďačná aj za samotnú bábiku. ĎAKUJEM Blani

Túto fotku som jej urobila ihneď po rozbalení balíčka vonku pred poštou a pokladám ju za jednu z mojich najlepších, čo sa týka Ashanti

Po príchode domov ešte na rýchlo fotka oboch krásavíc, ktoré od Blanky docestovali

V zlatom kompletíku


Verte, či nie, ale až teraz, pri vkladaní tejto fotky som si všimla, že má modrý pásik v ľavom bielku. Ako som ju porovnala s inými, tak je to vada maľby, ale aspoň si svoju krásavicu spoznám medzi inými

Tieto šaty som pôvodne zmýšľala dať inej bábike, ale celom sa mi na Ashanti zapáčili.



Vedela som, že bábika príde nahá, ale nebola to tak úplne pravda. Prišla iba topless, v krásnej čiernej minusukni a sandálkach. Hneď som vedela, o ktorú blúzku outfit doplním.








Moje Top Modelky...aj keď každá z inej série, aj tak ich milujem


Terez a Dominika, moje milované darčeky

Spolu s Dominikou

Neviem sa odtrhnúť od jej tváre


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....