nedeľa 12. apríla 2015

Prezlečená Evelyn

Priznám sa, že na toto fotenie som sa už tešila dlho, lebo som Evelyn mala dlhšie prezlečenú do šiat od Yemayi, ale k tomu, aby som sa k tomu konečne odhodlala, ma nakopol až článok u Rachelle, kde túto bábiku predstavovala. Tu si môžete pozrieť jej Emmu. Podobne ako ona aj ja som mala trošku problém ju prezliecť kvôli stužke v jej vlasoch, ktorú som jej nechcela dávať dole a tak som to vymyslela trošku šalamúnsky. Nechala som jej aj jej topánky a tak vznikla ružovo čierna kombinácia


Priznám sa, že jej tvár ma stále uchvacuje. Je to asi jedna z najnežnejších Mackie, aké poznám.


Evelyn vám strašne chcela predstaviť moje neonovo tyrkysové úplne svietiace tenisky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....