pondelok 27. apríla 2015

Gabika s copíkmi

Túto bábiku mám už od Vianoc a plne ju zbožňujem. Je to moja smejka a som za ňu veľmi vďačná. Už ani presne neviem, kde som to zase vyhľadávala a narazila som na lepšiu fotku jej originálu. Tak som sa snažila si ju podľa neho učesať. Šlo to jednoducho, nakoľko mala v strede skoro plne rozdeľovaciu čiaru. Ako som spomínala pri Dominike, Mária s Luckou mi poslali aj zvyšné doplnky pre Gabiku a tak dostala čelenku, kabátik a topánočky.

Fotka, ktorú som našla

Moja Gabika

Vzadu


Na tričku vidieť, že opasok bol falošný - prišitý o tričko

A potom sme išli von











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....