utorok 7. apríla 2015

Na dobrú noc

Dnes v práci bolo mdlo a otupno a na nevydržanie aspoň prvých pár hodín, drvivá väčšina kolegov chodila ako zombie a vyzivovala. Priznám sa, že som na tom nebola inak, potom sa nám nakopilo dosť práce a ja som ani nevedela, ako prišla hodina do záverečnej, vtedy sa zjavila kolegyňa, čo ma občas berie autom, či pôjdem s ňou a ja že nie, že idem ešte čosi do mesta. Vtedy sa mi totiž prvýkrát v hlave ozval hlas: Choď do Avionu a tento mi nedal pokoj až do 16tej, tak si hovorím, že dobre dobre, veď som tam za posledné dva mesiace bola asi tak 100x a stále to isté, ale dnes som skoro odpadla, od pokladní som skoro bežala, lebo medzi BW 2015 a zelenou Look Aphrodité stála ONA, za ňou mali ešte dve Steffie, ktoré som vám neodfotila, pretože fotky Steffie ešte prinesiem aj s príbehom, takže zatiaľ Mackie

Keď som pri Avione nastúpila do 96tky, zas sa objavil ten hlas v mojej hlave: Vystúp pri Retre, vystúp pri Retre...si hovorím, čo ti bije, zima je, ideme domov...a hlas stále...vystúp pri Retre, vystúp pri Retre, tak som vystúpila a že sa oplatilo...toto mi udrelo síce do očí ako druhé, fakt divočina.

Niekedy si fakt prajem mať viac než tých mojich 163cm, fakt, akože prečo ich dajú vždy tak hore? Priznám sa, že mi nebolo po chuti volať predavačku, keďže mi bolo jasné, že ani jednu z bábik nekúpim, takže iba takto

Už som pomaly odchádzala, keď mi zrak padol na predposlednú poličku a tam no čuduj sa svete, opäť novinky. Síce iba tri, ale krásne za sebou, takže som sa oddala môjmu obľúbenému prehrabávaniu :-D

Za prvou blondínkou druhá blondínka

Priznám sa, že ma najviac prekvapila posledná v rade Fashionistas bábik, nakoľko som mala v poslednej dobe pocit, že z nás predajcovia robia rasistov a žiadne tmavšie bábiky k nám nedovezú.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....