utorok 14. apríla 2015

Barbie na Hrad

V sobotu pred tromi týždňami sa nám krásne vyčasilo a tak som sa rozhodla urobiť si malý výlet. Do svojho nového Fashion Packu od Dream House Teresy som naviekla Angeliku a Carmen a vydali sme sa na dominantu hlavného mesta.
V rámci toho, že bývam na okraji Petržalky blízko k mestu, rozhodla som sa výlet spraviť peši, takže klasicky som prešla cez most, cez Aupark, cez most SNP a tam po schodoch na hrad.

Tento skvelý fashion pack mi zaobstarala Ivka. Objavila som ho na internetovom Dráčiku, ale už bol vypredaný a v ochode som ho nikdy nevidela, ale Ivka mi povedala, že u nich ešte jeden mali, tak mi ho kúpila a poslala spolu Henriett :-) ĎAKUJEM

Cieľ našej cesty je vidieť aj z nášho paneláku, ale toto je tuším fotené z mosta

To aby som vedela, kade mám ísť

Prvé schody

Dóm ešte raz

Ďalšie schody

Prvé výhľady


V marci kvietky, v apríli sneh

Po výstupe si treba oddýchnuť

Hneď vedľa hradu je aj darmožráreň, alias budova parlamentu

City autobusík. Raz sa ním zvezjem, bude haluz

Socha pred parlamentom. Pamätám sa, že redaktorky s obľubou z pred nej vždy hlásili reportáže

Z pohľadu od parlamentu


Hlavná brána



Vchod na nádvorie

Petržalka


Dunaj

Socha Svätopluka, ktorá svojho času spôsobila riadny rozruch.

Vzadu za hradom sa čosi kopalo. Bola tam jama ako svet. Kde by nebol žeriav a stroje, tam by nebola hádam Bratislava.






Angelika v rifľovom

Okuliare má Carmen trochu na krivo, ale tak čo už


Doma som urobila ešte pár doplňujúcich fotografií šiat, nakoľko som zabudla kabelku a rifľový kompletík ešte uvidíte na inej bábike.

Kabelka

Topánky

Šaty odzadu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....