sobota 11. apríla 2015

Rozlúčkové + z obchodov

Ako samotný názov napovedá, dnes budeme mať pár rozlúčkových fotografií a pár fotiek z obchodov, kde ale nepredstavím nič svetoborné, tak aby ste sa netešili.

Už dávnejšie som sa zverila Ivke s tým, že Mikaeulu zvažujem poslať ďalej, nakoľko som ju žiaľ pre účely, pre ktoré bola vytvorená, používala čoraz menej a menej. Dúfam, že sa Miška pre to nebude na mňa hnevať a tak som ju časom vymenila s Ivkou za Henriett. Tu je jej rozlúčková fotografia.

Pôvodne som tieto fotky chcela nafotiť na Valentína, ale keďže nestíham, tak sa ukázali mesiac po Valentínovi ako rozlúčkové. Alisa prekrstená na Elišku a jej manžel Jeremy.



Takže fotky z obchodov. Začneme krásnym setíkom pre Raquelle z Domu snov. Priznám sa, že chvíľu som nad ním uvažovala, ale nakoniec zostal pekne v obchode.

Číňanka je veľmi krásna

Nové EAH

V AllToys som už dávnejšie narazila na BW 2015, samozrejme na našom trhu iba blondínka.

Pri návšteve Dráčika v Centráli som narazila aj na tento párik. Priznám sa, že nijako ma neoslnili.

Táto slečna mi akosi stále nedá spávať. Príde mi nádherná. Hlavne jej prirodzene premelírované vlásky.

Nedávno sa mi v Auparku podarilo uvidieť niečo, čo sa mi nepodarilo počas celého môjho zbierania. Všetky Look pekne pri sebe. Človek by už čakal nové, ktoré som celé týždne zháňala, ale no bol to pekný pohľad, ktorý mám aj doma

Tento krásny adventný kalendár si asi pred tromi rokmi kúpil Viky. Niekedy Vám ukážem, čo nám z neho podaroval.

Aby ste nekupovali mačku vo vreci, tak na zadnej strane kalendára nájdete všetko, čo je vnútri

Priznám sa, že oči a mihalnice tejto Midge ma úplne dostali

Áno, u nás sa predávajú stále MyScene bábiky

Tak u nás sa predávajú stále aj bábíky LIV.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....