nedeľa 31. mája 2015

Barbie Locket Surprise Kayla

Príbeh tejto bábiky sa začal odvíjať približne pred pol rokom, kedy som niekde prezradila, že prvý vianočný darček som kúpila pre Hanneton. Na to mi Ľubo napísal, či som jej kúpila vysnívanú Locket Surprise Kaylu a ja že nie a bolo mi z toho dosť na nič, lebo som vedela, že do Vianoc ju už nestihnem dostať k nej. Tak som to všetko písala Ľubovi, keď nám napadlo (už neviem, ktorému presne), že by sme jej ju mohli kúpiť na narodeniny. Akurát problém bol v tom, že ani jeden z nás netušil, kedy ich má, Ľubo nakoniec prezistil, že je narodená v znamení Blížencov, čo dávalo aspoň aký taký okruh, presný dátum tuším ani jeden z nás dodnes netuší 😀

Milej Hanneton sme neprezradili absolútne nič a myslím, že bola príjemne prekvapená. Jej nádherné fotky si môžete pozrieť tu. Ona už má z detstva z tejto série Barbie a už vtedy veľmi zatúžila po tejto Kayle s tvárou Teresa, čo je trošku nezvyčajné, nakoľko zvyčajne tvár Teresa má bábika s menom Teresa (ostatne pár takýchto "omylov" pri Matteli je - napríklad Animal Lovin Nikki má tvár Oriental). Ako k tomu došlo, žiaľ netuším.

Fotiek bude trošku viac, než ste možno u mňa zvyknutí, ale nevedela som sa od nej odtrhnúť. Myslím, že každý rýchlo pochopí prečo.




Náušnice

Niekdajšia klasika - kefa a lodičky zvlášť v balíčku

Telíčko

Prsteň

Pre mňa asi jedna z najkrajších Teresí vôbec a to že ich mám peknú tlupu doma a sú nádherné.

Vlásky aj celková maľba sú na tejto bábike perfektné. Sama som sa do nej zamilovala už vo Vlaďkinom inzeráte, aj som ju sama istý čas zháňala, potom z môjho zoznamu na chvíľu vypadla, aby sa doň teraz opäť vrátila.

Srdiečka




Priznám sa, že keď mi Hanneton napísala, že je rada, že je to tá druhá varianta bábiky, netušila som o čom hovorí. Tak mi napísala, že majú rôzne náušničky aj trezory. Rozdiel v trezoroch som nejako nepostrehla, ale náušničky som si všimla aj sama, že má iné ako jej Barbie, ale myslela som si, že tak to má byť, no ale googlila som a vygooglila som, že:

Barbie so srdiečkavými náušničkami.

Barbie s kamienkovými náušničkami

Kayla so srdiečkavými náušničkami

AA Barbie s kamienkovými náušničkami. Priznám sa, že so srdiečkavými som jej obrázok nenašla. Nie som si istá, či tie srdiečkavé neboli len pre náš trh, lebo na americkom ebayi som zase nenašla tie, všetky "loketky" tam mali kamienkové náušničky.

Kočenky spolu, v sérii bol aj Ken

Plagátik

Doplnkové šatočky. Na starých sériách sa mi veľmi páči, že mali vlastné kolekcie aj s oblečením.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....