utorok 25. augusta 2015

All American Kira

V nedávnom balíčku z USA pricestovala aj táto krásna Kira, ktorú som kúpila ako narodeninový darček Lucke, preto že si ju nesmierne priala, dokonca mi aj na presne túto poslala link. Žiaľ dostala ju s niekoľkomesačným oneskorením. Myslím, že jej to radosť nezobralo. Bábiku asi mnohí poznáte pod označením Weekend Marina, pod ktorým sa predávala v Európe. Jediným rozdielom je, že víkendová edícia má na miesto Reebook tenisieky Adidasky. Takže pár fotiek. Bábika sa mi veľmi páčila, keďže má krásne husté vlasy

Weekend

Táto séria má aj nádherné doplnky

Fotky z práce, zisťujem, že tam vznikajú krásne fotky, lebo je tam kopa svetla. Asi budem nosiť kočky do práce a fotiť ich cez obedňajšiu pauzu. Myslím, že pána riaditeľa už potom naozaj zo mňa porazí


Fotky doma nie sú nič moc, ale chcela som ju už už poslať Lucke, keď už na ňu toľko čakala



Pár modrých tenisiek

Pár ružových tenisiek

Zadná strana krabičky

Označenie na krabici. Priznám sa, že mi občas chýba. Lebo niekedy nie je jasné, o akú Barbie postavičku ide. Či je to brunetka Barbie alebo Teresa alebo Summer alebo kto :-)














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....