sobota 6. februára 2016

2006 Barbie a 12 tancujúcich princezien - Ashlyn

S myšlienkou dozbierať všetkých 12 tancujúcich princezien sa zaoberám už dlhšie. Občas premýšľam, že ich rozpredám, občas, že dozbieram. Práve, keď som mala také myšlienky dozbierania, som naďabila na inzerát, kde predajca ponúkal ešte nové nerozbalené hneď tri, ktoré som nemala: Edeline, Deliu a Ashlyn. Napísala som si o Edeline. Odpoveď bola, že majú z týchto už len fialovú. Tak si hovorím, no keď len fialovú, tak len fialovú, vezmem aj tú :-) a tak tesne pred Vianocami ku mne docestovala Ashlyn. Mám z nej obrovskú radosť, je nádherná.

Ashlyn som rozbalila 02.01., kedy padal druhý sneh tejto zimy. Išli sme na poštu, kde nás čakal balíček od Zuzky, po ktorý sme pre Silvester nemohli ísť skôr

Krabička zozadu

Fotky vznikli, keď som sa vracala z pošty s balíčkom od Zuzky okolo školy.



Vlásky sú nádherné, hnedé, premelírované červenou





Ashlyn sa na snehu veľmi páčilo, robila dokonca aj anjelika


Ashlyn je len moja druhá bábika s tvárou Tango a veľmi sa mi páči.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....