utorok 1. marca 2016

Veľká prosba

Ahojte všetci :-) Možno mi porozumiete, možno nie. Chcela by som sa Vám všetkým srdečne POĎAKOVAŤ za darčeky, ktorými ste ma v minulosti zahrnuli, chcela by som Vás poprosiť, aby ste však všetky plánované darčeky so mnou konzultovali. Viem, že to je pre mnohých neprijateľné, lebo to stratí kúzlo prekvapenia, ale naozaj nemôžem inak. Nemám toľko priestoru, ako by som si priala a preto naozaj už musím vyberať, koho doma naozaj chcem. Určite viete, že mám svoje bábiky vystavené a chcem ich mať vystavené, pretože ma neskutočne tešia a dávajú mi energiu. Tak ja len toľko. ĎAKUJEM za všetko všetkým.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....