sobota 26. augusta 2017

Fashion Fever Teresa wave C - Ydali

Ahojte 😉 V dnešnom článku sa vrátime opäť k poslednému balíčku z US a to konkrétne k druhej plne rozbalenej slečne, je to opäť Teresa. Táto Terka pre mňa uzavrela všetky tubové FF Teresy. Chýba mi síce slečna z Girls Aloud, ale osobne mi až tak nechýba a ani ju nepovažujem priamo za FF, keďže má predstavovať členku skupiny. Pamätám si ešte na deň, keď mi Ľubo napísal, že tých bábik je 19 a s tými štyrmi z väčších balení. Si vravím, tak kašlem na to, 19 ich nikdy nenazbieram. No, tu sa opäť raz potvrdilo staré známe, nikdy nehovor nikdy.

Ydali dostala meno po mexickej kamarátke Michala Šopora, ktorého sledujem na youtube a odvtedy viem, kde je Karviná a že sa tam hovorí ponašimu.

Tu som Vám priadala video s Michalom a Ydali, myslím, že je určené úplne pre každého a môžte si aj preopakovať trošku angličtinu. No a moja Ydali:




Krásna kabelka aj keď je plastová

Ydali vonku

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....