štvrtok 3. augusta 2017

Jesenný wishlist 2017

Ahojte 😊 Ako iste viete, bábiky od Mattela vychádzajú v podstate 2x ročne - na jar a na jeseň, s tým, že to, čo v US predstavia na jar, máme my na jeseň a tak ďalej cca....ale späť k téme, keďže už vieme bábiky na jesennú kolekciu a pomaly sa začínajú objavovať, tak by som Vám chcela ukázať tie, ktoré by ma potešili u mňa doma.

Myslím, že pre mnohých zberateľov tohtoročný "must have"...mala by sa predávať aj u nás, tak to zase bude masaker :-D

Vianočná brunetka s tvárou Mermaid už bola videná v Prahe v Hemley´s, tak dúfam, že sa dostane aj k nám.

Vianočná černoška s tvárou LaVinia sa mi hrozne páči

Viem, že niektoré z týchto Fashionistas sú jarná kolekcia, ale mňa to nezaujíma. Páči sa mi ich hrozne veľa, tak uvidíme aká bude skutočnosť.



Keď tak pozerám na môj wishlist, tak sa zo mňa stane prdelatá zberateľka prdelatých Barbie :-D

Okrem poslednej asi u mňa skončia zvyšné tri. Skipper tu síce vyzerá divne, ale reálne je krajšia.

Nádherná pehavá Carnavalka



Obe Kiry, aj keď sú na nízkych telách, tak sú pre mňa nádherné.


Nová morská panna by na mojom wishliste rozhodne nemala chýbať.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....