streda 2. augusta 2017

Teniskový špeciál

Ahojte 😉 Tak konečne som sa dokopala k teniskovému špeciálu. Čakala som, kým príde Madison, nakoľko s ňou som si dala poslať aj tenisky pre Icy, takže až na okuliare je už kompletná. Treba si vyskladať bábiku, ktorá sa dá u nás momentálne zohnať pod 10€ že? Len tenisky stáli asi 5 dolárov, aby ste mali predstavu o mojom výhodnom nakupovaní, ale nevadí. Nika je občas nepoučiteľná. Dosť rečí, poďme na fotky:

Tenisky pre Model Muse. Neviem, či ich vyrobili pre Model Muse viac, myslím, že ani nie, ale na to je expert Ľubo

Tenisky od MTM skejťáčky a Style Barbie

Tenisky pre plnoštíhle Barbie

Tenisky pre gymnastické telo + Teen Skipper


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....