streda 9. augusta 2017

Miss Sweet Love - 3. kolo - Retro

Ahojte 😊 Ako iste viete, toto kolo súťaže u Nikol som nestihla. A to aj napriek tomu, že som si podklady naň pýtala vopred, nakoľko som vedela, že pôjdem na dovolenku, kde som si síce Estrellu nebrala, ale nejakom som si hovorila, že to stihnem, že v piatok to nafotím a je to, no nebolo. Vysoké teploty a moja "znášanlivosť" ich vyústila do toho, že som to proste nedala, ale fotky som nakoniec nafotila. Pôvodne som plánovala len tak ísť fotiť a konečne von, lebo domáce fotky mi už liezli krkom. Zhodou okolností, keď som sa obúvala, mi zavolal môj najúžastnejší krstný a išli sme sa prejsť a zakotvili sme v našej obľúbenej kaviarni - Doma je pohoda. Je to naša obľúbená kaviareň, nakoľko sa nachádza v podstate v krstného bytovke, kde som dávnejšie bývala. Vtedy mali ešte len prvú miestnosť, ktorú vidíte na fotkách. Ono na fotkách to vyzerá ružové, ale v podstate to je skôr červené a je tam dosť prítmie, takže vlastne tie farby vnímate ako tmavé, ale sú tam krásne gauče a ja to tam milujem. Keď sme tam asi pred dvomi rokmi boli s kamarátkou, potrebovala som ísť na toaletu a vtedy som prvýkrát odhalila, že vzadu majú ďalšie miestnosti, kde sú modely autíčko a lietadiel a iné staré veci. Tentokrát sme tma zavítali za denného svetla a mne to prišlo ako najvhodnejšie tam vytiahnuť bábiku na fotenie Retro témy.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....