utorok 29. augusta 2017

Miss Sweet Love - 6. kolo - Outfit of the day

Ahojte Usmívající se Súťaž u Nikol sa nám prehupla do druhej polovice a témou bol Outfit of the day alebo teda Oblečenie dňa. Pár dní pred týmto kolom sa ku mne dostala úžasná bábika v úžasnom outfite, takže som vedela, že jej ho celý pre toto fotenie "ukradnem". Pri tomto fotení som chcela vyjadriť do istej miery pre mňa tak smutnú vec modernej doby - neustále hľadenie do mobilu. Áno, robím to aj ja a týmto článkom by som sa aj chcela všetkým priateľom ospravedlniť, že to robím a neviem/nedokážem/nechcem prestať, aj keď vnímam, čo mi hovoríte a užívam si s Vami deň. Proste kontrola mobilu sa stala pre mňa taká súčasť všetkého, že už väčšinou ani nevnímam, že to opäť robím Zamračený ale dosť o tom. Tieto fotky som fotila skoro ráno v deň uzávierky a preto svetlo nie je nič extra.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....