sobota 12. augusta 2017

Syrečkovo II

Ahojte 😉 Dnes si dáme pokračovanie výletu v Olomouci. Skončili sme naposledy návštevou Šatovky, pokiaľ ma moja slabá pamäť neklame. Po Šantovke sme sa vybrali do centra, na námestie a nakoniec sme skončili v prvom Dráčiku tohto dňa.



























Dráčik




Nádherná Jinafire



Krásna dvojhlavka za krásnu cenu.

Objavili sme aj pár stariniek

Na tomto oblečení ma najviac zaujal psíček. Ten sa mi veľmi páčil.

Barbie z nového filmu. Už sa veľmi teším na morskú pannu, dúfam, že ma nesklame.

Veľmi som sa tešila z noviniek, aj keď po príchode domov a spracovaní fotiek z obdobia pred dovolenkou som zistila, že tom tie novinky vlastne už videla, ale proste ma asi akosi nezaujali.

Táto nádherná EAH nás obidve oslovila.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....