nedeľa 6. augusta 2017

Pink Perfect Teresa - Simona

Ahojte 😉 Dnes si predstavíme prvú slečnu z balíčku z US, ktorú som stihla rozbaliť ešte pred dovolenkou. Zvyšné sú v momentálnej chvíli ešte nerozbalené, ale k tomu sa postupne dostaneme. Po tejto slečne som túžila dlho a pošťastilo sa mi ju získať niekedy koncom minulého leta. Je fakt nádherná a je až prekvapivé, že posledná sa ku mne dostala práve Tereska. Veľmi som chcela verziu s čapicou, takže som prešťastná, že sa práve táto verzia ku mne dostala. Dosť slov.

Takže Simona


Staré dobré drôtikové balenie










Aj Simona má samozrejme typický znak Cool Colors série - namaľovaný prsteň na ľavom palci.

Pri tejto kolekcii mi je strašne ľúto, že Skipper nedali aspoň kĺbové ruky.


Táto fotka je taký špeciál pre Ľuba. Keď som mu poslala predošlú fotku, tak povedal, že tam mám skoro všetky hlavné tváre 90tych rokov, ale 90tky bez Superstar, proste nie sú 90tky, teda, čo sa Barbie týka, tak som schmatla prvú, ktorá bola po ruke, aby som mu ulahodila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....