štvrtok 24. augusta 2017

Tim Gunn collection for Barbie accessory pak W3464

Ahojte 😋 Dnes Vám chcem predstaviť opäť niečo zo zberateľských oblečení pre Barbie. Tentokrát z kolekcie Tim Gunn, do ktorej patria dve bábiky - Mackie a Aphrodité a dva úžasné fashion packy. Pred mojim odchodom na dovolenku sa jeden objavila na mmb a ja som si oň napísala, ale nedostala som žiadnu odpoveď, tak som poprosila Terku, či by mi nenapísala oň ona, že možno majú problém s tým, že som zo Slovenska a jej to vyšlo, takže tento úžasný krásny balíček na mňa čakal v Olomouci. Chcela som ho fotiť na Mackie, lebo aj originál ho predstavuje Mackie a pôvodne som chcela na džínovej basics Mackie, ale ona nemá dierky v ušiach a ja som chcela použiť aj náušničky a tak voľba padla na Look Red Carpet II Mackie. Ľubko mi neskôr písal, že jemu Tim Gunn Mackie pripomína Pink in Pantone a má samozrejme pravdu, ale už sa mi to nechcelo fotiť znova, možno niekedy vezmem Willu a nafotím ju v tomto outfite.















Rúž


Certifikát

Pozvánka

Púdrenka je rovnaká ako v Basics packoch



Obálka pre slečnu Barbie a hostí


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....