nedeľa 26. januára 2020

2013 Dhoom 3: Katrina Kaif as Aliya Barbie - Aliya

Ahojte priatelia, prajem vám v prvom rade krásnu sobotu. U nás hmlisto, aj včera bolo, iba vo štvrtok bolo nádherne, slnečno, ale to som bola celý deň v blázninci. No každopádne máme viac ako mesiac po Vianociach, takže si predstavíme jeden z vianočných darčekov. Ak mi pamäť dobre slúži (neslúži, čo si budeme klamať), tak Aliya bola aj úplne prvá bábika, ktorú som si odložila pod stromček, ale nie som si istá. V našich končinách nie je úplne známa, ale má ju jedna moja kamarátka a na jej fotkách sa mi tak strašne zapáčila, že som vedela, že časom bude moja. Ten čas prišiel v lete. Prvé fotky, ako dorazila z Indie, ste mohli vidieť tu, tiež ste ju mohli vidieť v prehľade bábik, ktoré sa mi vždy páčili - tu.

Za rozbalenie bábiky ste hlasovali na facebooku, kde som dala fotku troch bábik, ktoré som mala originál zabalené pod stromčekom.

Tri krásky, o ktorých ste mohli hlasovať.


Zadná strana krabičky

Plagát

Stojan a certifikát



Aliya je žiaľ do svojho kostýmu všitá.

Aliya má vlastnú tvár, datovanú 2013.


Aliya nemá topánky, ale má ozdobené chodidlá.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....