streda 15. januára 2020

Prvýkrát u Lucky, časť druhá

Ahojte 😊 Prajem vám krásnu stredu, u nás včera bola totálna poľadovica, tí, ktorí ste na Slovensku počúvali rádio, prípadne pozerali spravodajstvo, tak ste zastihli správu o vyťahovaní kamióna medzi Sencom a Bratislavou a tým pádom uzavretím diaľnice D1, tiež reťazová nehoda zo Stupavy do Bratislavy a tým pádom uzavretie diaľnice D2. Viac ich ani nemáme, potom sú už len rýchlostné cesty. Naozaj klzko bolo všade a dnes to nemá byť o mnoho lepšie, z čoho mám ohromnú radosť, lebo dnes by som chcela zájsť zistiť pár informácií a hlavne si vyzdvihnúť prvý prírastok tohto roku.
No na úvod aj dosť, späť k téme dnešného článku. Názov myslím jasný a keďže predošlý článok, mal podtitul, časť prvá, toto bude druhá časť. Uvidíte niektoré bábiky opäť viackrát, lebo fotky som netriedila, proste vám sem dám absolútne všetky.

I´ve fell in love. I´ve fell in love for the first time. God knows I´ve fell in love....(zaľúbila som sa, zaľúbila som sa prvýkrát. Boh viem, že som sa zaľúbila...btw: úryvok z textu od Queen: I want to break free)

Bábiky, ktoré prichádzali na nadchádzajúce Luckine meniny, narodeniny a Vianoce.

S Luckou máme pár vecí spoločných, napríklad, že rovnako ako aj Mary milujeme Eiffelovu vežu, akurát, že Lucka ju už párkrát videla na živo a dokonca si ju nosí stále so sebou, keďže ju má dokonca vytetovanú. Tak to moja láska k tejto stavbe len bledne Smějící se

Lucka okrem iného miluje Queen. ooo, I want to break free. God knows, God knows, I want to break free...Od kedy ju poznám, vždy, keď hrajú Queen, si na ňu spomeniem.
Mimo iné, chcem, takto verejne Lucke poďakovať za obe návštevy u nej, za naše stretko v Centráli, za jej neoceniteľnú pomoc v mojej novej životnej etape a za jej hmotnú podporu. Lucka, za všetko ti z celého srdca ďakujem. Veľa to pre mňa znamená a možno neviem úplne slovami vyjadriť, aká som dojatá.

Nádherná Luciana


Pre mnohých stelesnený sen o Barbie. Blond Gold s tvárou Lara/Ana. Asi ma ukameňujete, ale mňa nezaujala.

Pre mňa jeden z topov, ktorý by odišiel so mnou Scarlet Lotus Divinely Luminous Elyse. Neskutočne by sa mi hodila k mojej Ishe. Ako sa však poznám, tak skôr ako ja, bude mať obe Lucka, ale ja jej to prajem. Aspoň ich budem mať kam chodiť obdivovať. K zvyšným trom nádherkám pokec nižšie.

Nádhera. Prepojenie nových bábik a nostalgie, čo tvoria aj bábiky vybalené aj bábika zabalená, keďže je nová s tvárou Superstar. Inak je Mochino úplne dokonale nádherná. Vždy ma síce viac brala černoška. Inak ja by som túto bábiku nemohla mať v krabici, tie doplnky sú tak úžasné, že by som sa musela s nimi pohrať.

Dve nádherné Larušky (Diane von Fustenberg a Dony and Bourke), DOTW Poľsko (Superstar) a Argentína (Teresa) a v strede moja veľká obľúbenkyňa Style Glam Midge.

Trochu nostalgie.

Umelecké dielo. Inak toto neviem nazvať. Madam du Barbie (Mackie), v pozadí Enchantress Mermaid (Claudette) a v krabičke DOTW Kanada (Superstar).

Hneď tri modelky: Natalia Vodianova (vlastná tvár), Heidi Klum (GG/CEO Barbie), Gigi Hadid (vlastná tvár), na stoličke Puma Barbie (Loubutin), za nimi DOTW China (Kayla/Lea) a Filipíny (Goddess/Angel).

Hershey Barbie (Lara/Ana), Happy Birthday Ken Barbie (GG/CEO Barbie), Look (Mackie, Look (Millie) a prenádherná Monte Carlo (Kayla/Lea)

Opäť Top Model Barbie (Mackie) v tričku s Marilyn a nádherná Top Model Hair Wear Tereska (Lara/Ana) v šatách od Martinky.

Všetky masovo vydané Darie.

On the Avenue Convention 2018 Barbie. Posledná masovejšie vydaná Daria. Ľubov sen, lebo sníval o ryšavej Darii.

Look a Andy Warhol Barbie (fňuk, fňuk), za nimi v krabičkách Marylin a Basics 001/09.

Polička s Look kráskami.

Nádherné šaty z dielne Maťky Paurovej, pretelná Fashionistas Mbili.

Nádherky: Holiday Barbie 2009 (Mackie), 50th aniversary Barbie 2009 (Lara/Ana), Merilyn (Mackie so zubami), Eiffel Tower (Mackie), Versace (Lara/Ana)

Tak tu máme opäť trochu sieň slávnych: J.Lo(vlastná tvár), Kimora Lee Simmons (Goddess/Angel), Cher (vlastná tvár), Twilight Jacob 2010 (vlastná tvár), Joan Jett 2010 (MOTM Nichelle).

Tak z týchto krások mám 2/3. Rapunzel Barbie 1998(Mackie), Cindrella Barbie 1997 (Superstar) a jeden z mojich veľkých miláčikov Birthday Wishes 2013 (Mackie).

Birthday Wishes AA 2005 (Goddess), Peppermint Obsession 2006(Lara/Ana), Society Girl Barbie 2001 (GG/CEO Barbie)

Lucka má úplne rovnaké vitrínky z Ikea ako ja, akurát ich má v hnedej tónine a má ich o dosť viac. Veľmi sa mi páčil jej nápad jednu vyložiť na 4 pozdĺžne a vytvoriť tak trošku kreatívnejšie možnosti prezentácie. Možno do budúcnosti pouvažujem aj nad takouto možnosťou. Tiež má knižku, ktorú mám ja v nemčine (tuším) v angličtine.




Agnes a Erin. Túto Erinku som už raz na živo videla, aj keď nie v pôvodnom oblečení a to, keď mi plejádu svojich nádherných IT doniesla ukázať Nikol. Nikuš, už sa na teba na budúce veľmi veľmi veľmi teším. Aby som vysvetlila, s Nikuš sa už dohovárame, kedy nás opäť poctí svojou návštevou. Naposledy bola u nás v lete a bolo to super.



Od Katky tejto bábike nepoviem inak ako Zendaya. Inak naozaj nádherná Kyori. Proste niektoré bábiky už sú u mňa zakorenené podľa charakterov. Červenovlasej Out Sass Vanesse zase zo zásady hovorím Mia, podľa jej mena u laMishi. Vedľa vidíte krásnu barónku Agnes von Weiss.

Vanesska a myslím, že za ňou je jedna z predstaviteliek kolekcie Love is in the Air, aspoň podľa spodnej bielizne utvrdzujem. Kto sa viac vyzná v IT, ma opraví.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....